Zobacz naszą propozycję szkoleń zamkniętych.

Uczymy tylko w oparciu o praktyczne przykłady. Formę szkolenia zawsze dopasowujemy do oczekiwań i poziomu wiedzy uczestników.

Dla kogo szkolenia zamknięte?

Szkolenia dedykowane rekomendowane są dla zespołów działających w ramach jednej organizacji. Zakres szkolenia projektowany jest zgodnie z potrzebami Twojego zespołu i biznesu.

Podczas samego szkolenia poznajemy członków zespołu, obecnie wykorzystywane metodologie oraz analizujemy problemy i procesy. Po szkoleniu w formie wniosków i rekomendacji opisujemy rekomendowane przez nas zmiany w procesach lub narzędziach.

Mamy za sobą:

  • Realizujemy 50 szkoleń rocznie
  • Zrealizowaliśmy już ponad 80 projektów dla globalnych i polskich marek
  • +400h spędzonych na sali
  • 30 zadowolonych klientów
  • Występowaliśmy na największych konferencjach w Polsce i zagranicą
  • Od ponad 10 lat działamy na rynku e-commerce

 

Przykładowe szkolenia, które możemy przeprowadzić w Twojej firmie:

 

1. Budowa efektywnego działu sprzedaży 

szkolenie dla firm B2B – software house, firmy IT, startup-y

Szkolenie dla aktywnych zespołów sprzedażowych. Działania IN, OUT, budowa lejka sprzedaży oraz automatyzacja procesów.

 

2. Działania marketingowe, które generując sprzedaż

szkolenie dla firm B2B – software house, firmy IT, startup-y

Szkolenie dla aktywnych zespołów sprzedażowych. Działania IN, OUT, budowa lejka sprzedaży oraz automatyzacja procesów.

 

 3. Zostań Ecommerce Manager Expert

Szkolenie dla osób odpowiadających za realizację strategii sprzedaży i rozwój kanałów e-commerce.

 

4.Jak zbudować markę i odnieść sukces w e-commerce (dla zaawansowanych)

Szkolenie dla właścicieli sklepów internetowych, zespołów marketingowych w dużych markach e-commerce, dla zaawansowanych sprzedawców.

 

Poznaj naszych trenerów

 

Grzegorz Sadłoń – Creative Director/CEO

Grzegorz jest ekspertem specjalizującym się w budowie strategii sprzedażowych dla marek i sklepów internetowych, optymalizacji projektów eCommerce, marketing automation i strategii omnichannel.

Mateusz Kościelak – Strategy Director/CMO

Mateusz jest specjalistą w Digital Experience Platforms, budowie procesów marketingowych oraz w analizie wszelkich dostępnych danych w segmencie Enterprise.

 

Zaufali nam

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu kontaktu i przedstawienia oferowanych usług. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Mindlow Sp. z.o.o z siedzibą w 42-530 Dąbrowa Górnicza, ul. Rzeczna 104.