Szkolenie: Jak generować sprzedaż w sklepie internetowym.
Trener: Grzegorz Sadłoń
Termin szkolenia: od ustalenia z klientem
Miejsce szkolenia: w siedzibie klienta lub w naszym biurze
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
_Dowiesz się, w jaki sposób dotrzeć do swoich klientów w sieci
_Nauczysz się odpowiednio analizować dane i planować cele
_Dzięki praktycznej wiedzy zwiększysz swoją sprzedaż
_Poznasz możliwości niezbędnych narzędzi takich jak AdWords, Facebook czy Yandex
_Nauczysz się analizować efektywność działań prowadzonych przez firmy zewnętrzne
_Przekonasz się, że Twoje działania marketingowe mogą być o wiele skuteczniejsze niż myślałeś
Dla kogo to szkolenie?
Szkolenie rekomendowane są dla zespołów działających w ramach jednej organizacji lub początkujących adeptów sprzedaży internetowej i właścicieli sklepów internetowych, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę, która pomoże im zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.
Podczas samego szkolenia poznajemy członków zespołu, obecnie wykorzystywane metodologie oraz analizujemy problemy i procesy.
Szkolenie idealne dla:
_Właścicieli firm sprzedających przez sklep internetowy
_Specjalistów ds. marketingu
_E-commerce Managerów
_Specjalistów ds. obsługi klientów e-commerce
PROGRAM SZKOLENIA
Szkolenie od 09:00 – 17:00
Jak wygenerować pierwsze zamówienia po uruchomieniu sklepu internetowego
09:00 – 09:40
Jak budować doświadczenia użytkownika (customer experience)
09:40 – 10:20
Przerwa kawowa 10:20 – 10:40
Jak stworzyć strategię marketingową
10:40 – 11:20
Jak sprawdzić, które kanały marketingowe generują sprzedaż
11:20 – 12:00
Przerwa obiadowa 12:00 – 13:00
Jak liczyć wskaźniki w e-commerce
13:00 – 13:40
Jak korzystać z kluczowych narzędzi takich jak Google Analytics, Google AdWords, Google Serach Console, Hotjar, Yandex Metrica, Facebook ADS i wiele innych
13:40 – 14:20
Jak ustawić pierwsze kampanie w Google ADS i Facebook ADS
14:20 – 15:00
Przerwa kawowa 15:00 – 15:20
Jak rekrutować pracowników, którzy posiadają odpowiednie kompetencje
15:20 – 16:00
Logistyka, automatyzacja przesyłek i magazynu
16:00 – 16:30
ZAKOŃCZENIA 17:00 lub do ostatnich pytań
Cena szkolenia w max 8 osobowej grupie pracowników klienta: | Cena indywidualnego szkolenia 1 na 1 z klientem: |
3.800,00 zł netto | 2.500,00 zł netto |
1H KONSULTACJI GRATIS po szkoleniu.
Mamy za sobą:
- Realizujemy 50 szkoleń rocznie
- Zrealizowaliśmy już ponad 80 projektów dla globalnych i polskich marek
- +400h spędzonych na sali
- 30 zadowolonych klientów
- Występowaliśmy na największych konferencjach w Polsce i zagranicą
- Od ponad 10 lat działamy na rynku e-commerce
Poznaj naszych trenerów
Grzegorz Sadłoń – Creative Director/CEO
Grzegorz jest ekspertem specjalizującym się w budowie strategii sprzedażowych dla marek i sklepów internetowych, optymalizacji projektów eCommerce, marketing automation i strategii omnichannel.
Mateusz Kościelak – Strategy Director/CMO
Mateusz jest specjalistą w Digital Experience Platforms, budowie procesów marketingowych oraz w analizie wszelkich dostępnych danych w segmencie Enterprise.
Zaufali nam
Chcesz skorzystać z naszych szkoleń?
Zostaw nam kontakt do siebie, a odzwonimy i przedstawimy wszystkie informacje.