Loveair.pl – koncepcja zmian i optymalizacji kanału online.
Loveair.pl to marka, która sprzedaje oczyszczacze powietrza takich marek jak Sharp, LifAir, Boneco czy Beurer. Działania sprzedażowe prowadzone są w kanale online oraz offline. Klienci mogą oglądać produkty w sklepach stacjonarnych zlokalizowanych w CH Bonarka Kraków oraz Blue City Warszawa.
PROBLEM:
Zdefiniowaliśmy następujące problemy:
– Błędy UX w projekcie graficznym sklepu;
– Brak narzędzia wspomagającego dobór produktu do konkretnego pomieszczenia;
– Brak prowadzonych działań pod kątem e-mail marketingu;
– Brak wartościowego contentu;
– Brak pola zapisu do newslettera na stronie sklepu (brak bazy klientów).
ROZWIĄZANIE:
Przeprowadziliśmy audyt widoczności marki w sieci oraz przygotowaliśmy zestaw odpowiednich rekomendacji.
CO ZROBILIŚMY?
– Dokument rekomendacji, który uwzględniał wszystkie napotkane problemy;
– Wdrożenie narzędzia Edrone (https://edrone.me/);
– Wdrożenie działań związanych z e-mail marketingiem (newsletter);
– Wdrożenie porzuconych koszyków;
– Przygotowaliśmy opis wdrożenia konfiguratora.
zobacz online ->