Blog
Najnowsze posty

Projektowanie logotypu dla sklepu internetowego
Dużo osób uważa, że logo jest bardzo łatwe do stworzenia. To przecież tylko symbol marki (sygnet) oraz graficznie zapisana nazwa (logotyp). Nic bardziej mylnego. Żeby

Jak wybrać nazwę dla swojego sklepu internetowego
Jednym z najważniejszych elementów zakładania sklepu internetowego jest wybór nazwy sklepu czy marki. Od tego wszystko się zaczyna. Na tym etapie papier wszystko przyjmie, ale

Jak wdrożyć sklep internetowy, gdy brakuje Ci kompetencji
Uruchomienie sklepu internetowego w firmie różnej wielkości wymaga szeregu odpowiednich kompetencji. Duże firmy maja łatwiej, ponieważ posiadają budżety, które pozwalają im zatrudnić ecommerce managera (nie zawsze

Nowa platforma e-commerce na Polskim rynku. Zobacz co może zaoferować Ci platforma Codarius
Po co kolejna platforma? Możesz sobie na początku zadać pytanie, po co kolejna platforma na polskim rynku, skoro mamy już bardziej znane rozwiązania? Odpowiedź może

XIV Targi eHandlu w EXPO Kraków
Za niecały miesiąc odbędą się XIV Targi eHandlu, czyli jedna z najważniejszych imprez branży e-commerce w Polsce. Najbliższa edycja będzie miała miejsce 25 kwietnia 2018 w
CHECKLISTA – podstawowe elementy dobrego sklepu internetowego
Minimum funkcjonalności dobrego sklepu internetowego! Przygotowaliśmy listę wyselekcjonowanych porad, które znacząco wpływają na zwiększenie konwersji na sklepach internetowych. Dokonaliśmy analizy najwiekszych sklepów internetowych i na tej podstawie przygotowaliśmy
Pozycjonowanie sklepu internetowego
1. Pozycjonowanie stron Nie ma sukcesu sklepu internetowego bez dobrze wypozycjonowanej i zoptymalizowanej strony. Optymalizacja pod wyszukiwarki internetowe (ang. Search engine optimization – SEO; zwana
12 narzędzi wspierających e-commerce, których możesz nie znać!
Jako spółka doradcza Mindlow, pracując na co dzień z klientami zawsze doradzamy narzędzia, które będą idealnie pasować do biznesu klienta, procesów czy kanałów sprzedaży. Wybieramy
Najbardziej popularne metody płatności w Europie
Rynek europejski jest bardzo zróżnicowany pod katem dostępnych rodzajów płatności. Przedstawiamy w naszym zestawieniu najbardziej popularne metody płatności, które można spotkać przy sprzedaży online w danym kraju. Przedstawione
Raport – analiza 6 wybranych rynków e-commerce
Szukasz nowych rynków pod inwestycje w e-commerce? Raport przedstawia potencjał związany z branżą e-commerce na 6 wybranych światowych rynkach. Sprawdź w jakim kraju warto inwestować!
