Loveair.pl – koncepcja zmian i optymalizacji kanału online.

 

Loveair.pl to marka, która sprzedaje oczyszczacze powietrza takich marek jak Sharp, LifAir, Boneco czy Beurer. Działania sprzedażowe prowadzone są w kanale online oraz offline. Klienci mogą oglądać produkty w sklepach stacjonarnych zlokalizowanych w CH Bonarka Kraków oraz Blue City Warszawa.

PROBLEM:

Zdefiniowaliśmy następujące problemy:

– Błędy UX w projekcie graficznym sklepu;

– Brak narzędzia wspomagającego dobór produktu do konkretnego pomieszczenia;

– Brak prowadzonych działań pod kątem e-mail marketingu;

– Brak wartościowego contentu;

– Brak pola zapisu do newslettera na stronie sklepu (brak bazy klientów).

 

ROZWIĄZANIE:

Przeprowadziliśmy audyt widoczności marki w sieci oraz przygotowaliśmy zestaw odpowiednich rekomendacji.

CO ZROBILIŚMY?

– Dokument rekomendacji, który uwzględniał wszystkie napotkane problemy;

– Wdrożenie narzędzia Edrone (https://edrone.me/);

– Wdrożenie działań związanych z e-mail marketingiem (newsletter);

– Wdrożenie porzuconych koszyków;

– Przygotowaliśmy opis wdrożenia konfiguratora.

zobacz online ->
Co możemy zrobić dla Ciebie?

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu kontaktu i przedstawienia oferowanych usług. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Mindlow Sp. z.o.o z siedzibą w 42-530 Dąbrowa Górnicza, ul. Rzeczna 104.

<- Inne case studies